marți, 27 ianuarie 2009

vreau

vreau sa fiu sincera. imi doresc nespus de mult sa pot sa spun tuturor lucruri pe care le tainuiesc de ceva timp. cam de cand m-am facut mare. vreau sa nu imi mai pese de prejudecati, de ce zice lumea, de reactii adverse, de consecinte nefaste. vreau sa nu ma mai stresez ca supar, jignesc, molestez pe cineva cu ceea ce vreau sa spun. vreau pur si simplu sa spun. sa le spun oamenilor care nu imi plac ca nu imi plac, prietenilor buni sa le spun tot ceea ce ei fac cu sau fara intentie si imi displace profund, sunt persoane carora as vrea sa le spun in fata ca sunt penibile, sa se maturizeze si sa isi vada de viata, unora as vrea sa le spun ca nu sunt deloc atat de buni si de smecheri pe cum au ei impresia in aroganta lor desavarsita, as vrea sa ii spun acelui tip ingamfat ca nu e nici pe un sfert atat de inteligent pe cat il credeam , ba chiar a dat cu mucii in fasole in repetate randuri, as vrea sa ii spun tipului pe care am un crush urias ca il plac si ca mi se pare grozav, as vrea sa spun lucruri de genul asta. as mai vrea si sa ii intreb una-alta, sa aflu niste lucruri de la toti oamenii astia. chestii ce m-ar ajuta pe mine sa inteleg, pe ei, pe mine, viata si lumea in care traiesc. sunt lucruri normale, nu vad nimic rau in ele. as vrea sa fie mult mai simplu sa stiu. as vrea sa fie mult mai simplu sa spun ceea ce am pe suflet. ...no way, huh?!?

3 comentarii:

Anonim spunea...

Niciodata ce vrem nu este usor de obtinut. Si dupa ce obtinem acel lucru ne dam seama ca nu e ceea ce vrem cu adevarat.

Daniel spunea...

sa stii prea mult nu e bine (orice exagerare e daunatoare). Dar sunt de acord cu tine cand "spui" ca unele secrete se pastreaza degeaba si ca uneori e mai bine sa cunosti ceva mai mult despre un om, un sentiment, sau despre o situatie prin care urmeaza sa treci. Cat despre spunerea adevarului in fata... nu toti pot suporta- si nu cred ca vrei sa ai constiinta incarcata prea mult.

Anonim spunea...

de multe ori nu suntem sinceri din cauza unei frici de exemplu: frica de respingere,acceptare,înțelegere,pierdere,rușinea celor gândite etc
eu cred în sinceritatea brutala și o aplic,am pierdut multe și prea puține am câștigat,dar continui