sâmbătă, 10 ianuarie 2009

need help to get back my mind!!!!

ma gandeam zilele astea sa vizitez un consilier psihologic...sau psihoterapeut...sau cum s-o numi. nu, nu am luat-o razna si nici nu duc lipsa de prieteni pe umarul carora pot sa imi vars orice idee...sau duc? asta e motivul. incep sa cred ca nu prea am pe nimeni care sa ma asculte si care sa nu aibe asteptari de la mine, sa nu ma judece prin prisma unor idei preconcepute...sau oi fi eu paranoica...? deh, nu se stie... am doar senzatia, cateodata, ca datorita sinceritatii mele, franchetii si vorbitului prea liber, unele persoane , ba chiar unele de la care nu prea ma asteptam, ma judeca total tampit, interpreteaza ceea ce eu spun prin prisma asteptarilor pe care le au de la mine ( constient, inconstient - habar n-am). nu simt in acest moment ca ar fi cineva care sa ma asculte si sa inteleaga ceea ce eu vreau cu adevarat sa exprim... pe de alta parte, m-as bucura sa ma asculte un om instruit cat de cat intr-ale mintii, pentru ca se intampla uneori ca nici eu sa nu stiu ce vreau sa spun...sau stiu eu, doar ca in exprimare iese altceva...sau... see? I need professional help!
...never mind....tocmai am vazut un film in care toata lumea cauta solutii la probleme extrem de variate intr-un cabinet de consultanta psihologica si probabil ca de acolo mi se trage...
si ar mai fi o chestie. e vorba de incredere... de unde, frate, sa mai stii in cine poti sa ai incredere, daca si prietenii cei mai buni iti spun ca nu trebuie sa ai incredere ?!!?? incep sa ma prind de faza, deci unui consilier psihologic as putea sa ii spun tot ceea ce imi trece prin cap si nu ar avea voie sa spuna nimanui...e drept, nu am fi 'prieteni', dar m-ar ajuta ceva mai mult nu? m-ar indruma sa gasesc singura raspunsurile de care am nevoie, poate ar fi mai interesat sa ma ajute sa imi rezolv singura situatiile, sa descopar in mine ceea ce am nevoie, ca sa nu mai vorbim de descarcare...pfff ...asa imi imaginez eu ca ar trebui sa fie. a fost cineva la un cabinet de genu vreodata? sa imi spuneti si mie cum e... poate ma razgandesc :D...anyway...i'm bored... nici nu a inceput inca anul nou ( pt mine cel putin), si deja am inceput sa vreau...lista mea care nu se mai termina: vreau sa ...vreau sa... vreau cu... vreau asa.... vreau atunci....vreau...vreau...vreau... pfff...kkt!
in final cred ca sunt un om cu prea mult timp liber....abia astept sa il ocup... dar de ce astept? ahh... da... deci, recomanda cineva un psiholog bun? ! ? :D

Niciun comentariu: