duminică, 18 ianuarie 2009

fresh new start


de cand ma stiu am fost omul care are grija sa le fie bine celor din jur. fara sa par vreo generoasa ipocrita, dar asa au stat lucrurile. ma simteam eu bine ori de cate ori reuseam sa fac un bine prietenilor mei. indiferent daca era vorba de un sfat, o vorba, ridicarea moralului sau chestiuni financiare. trebuie sa recunosc ca undeva in sufletul meu am asteptat o forma de recunostinta pe chestia asta. doar ca am invatat destul de recent ca lucrurile nu stau asa. am fost dezamagita mereu pentru ca 'recunostinta' nu mai venea si oamenii respectivi imi intorceau spatele cu usurinta. am fost o naiva. si de vina sunt doar eu. pentru ca am facut mereu cate ceva pentru cei din jur, de cele mai multe ori fara ca ei sa imi ceara asta.apoi tot eu eram cea care asteapta recunostinta. nici macar nu ar fi asta cea mai mare problema. problema reala este ca undeva pe parcurs m-am uitat pe mine. am avut mereu grija de ceilalti si am uitat sa fac cate ceva si pentru mine. asa ca am ramas in urma. cu toate. si m-am hotarat sa schimb lucrul asta. de azi inainte voi conta intai eu apoi restul lumii. am trecut intr-o extrema si acum nici nu stiu de unde sa incep sa ma adun. sa imi recapat locul si pozitia, sa imi recapat increderea, atiudinea, personalitatea si imaginea. nu e nimic usor in toata treaba asta. dar , cum spunea o buna prietena: e mai usor sa te ridici, caderea e cea care doare si e grea. asa ca 'hey rup! si sus moralul!'

Un comentariu:

Daria spunea...

Minunat articol si cuvintele tale ma impresioneaza mult.