luni, 22 decembrie 2008

the end

cred ca la fel ca si restul lumii, zilele acestea m-am gandit sa fac o mica sinteza a anului ce a trecut...poate e prea mult spus sinteza , dar cel putin sa impartasesc aici din concluziile pe care le-am tras de una singura, si , ma rog, cateva intamplari.
de la inceputul anului m-am trezit cu gandul ca 2008 va fi important pentru mine. un an al distractiei al prieteniilor, in care voi uita de conventii si reguli si voi trai asa cum imi doresc. si in parte a fost.
anul a inceput frumos cu party-uri, ciorbe mancate catre dimineata, prieteni , aventuri...ma apuca rasul doar cand imi amintesc... apoi din primavara am legat alte prietenii, cu oameni foarte frumosi pe care mi-i doream ca prieteni, seri lungi de monopoly, discutii multe, dezbateri, iesiri... in vara au urmat excursii foarte misto, momente multe care vor ramane in sufletul meu pentru totdeauna, vacanta cu aceiasi oameni dragi, senzatia de libertate, au fost si momente mai putin bune, mici intepaturi, mici insatisfactii, mici dezamagiri si apoi iar momente frumoase, aventuri, excitatie, descoperiri , frumusete...foarte multe planuri de viitor, foarte multe lamuriri interioare... s-a facut toamna, moment in care partial planurile de viitor mult dezbatute au inceput sa fie puse in practica, a urmat o perioada de monotonie, de care daca stau sa ma gandesc aveam mare nevoie, liniste, pauza, m-a ajutat sa imi clarific niste situatii si niste ganduri ale caror provenienta nu o stiam... si repede au venit lunile acestea de iarna, care au adus cu ele alta prietenie, alte discutii si dezbateri, foarte diferite de cele din inceputul anului... si apoi un soi de confirmare ca multe din raspusnsurile pe care mi le-am dat au fost pozitive si bine conturate, ceea ce nu poate decat sa ma bucure... iar acum in finalul lui 2008 urmeaza o vacanta care se anunta a fi superba, minunata Viena de Craciun si apoi in Italia, Brescia voi spune bun venit lui 2009, cu zambetul pe buze. inca sunt la varsta la care ma bucura trecerea unui an si ma multumeste inceperea unuia nou.
ca parti negative ( cu final pozitiv) ale lui 2008 as putea sa mentionez faptul ca am gresit unui suflet drag, am pierdut o prietenie veche, m-am incurcat si m-am abatut in vreo cateva randuri din drumul bun...si...cam atat. restul , daca s-au mai intamplat nu au fost atat de importante pentru a fi mentionate sau macar ca sa mi le amintesc acum.
concluzia...tot ceea ce trebuia sa mi se intample s-a intamplat. tot ceea ce am facut, bune sau rele au avut cu siguranta un final pozitiv. daca au fost dezamagiri pe parcurs acestea s-au datorat simplului fapt ca am avut asteptari prea mari, nu am gandit obiectiv sau nu am realizat ca anumite persoane nu mi se potrivesc si nu imi pot da ceea ce eu am nevoie...
sunt multumita. simt ca am crescut cat in 2 ani. cat de multe lucruri s-au schimbat, cat de mult m-am imbogatit. mai am mult de lucrat la mine ca si om, dar in momentul acesta simt ca si timp am destul pentru asta. ma bucur.
doresc tuturor multe bucurii si cele mai dorite impliniri... pup u! andreea

Niciun comentariu: